Ultims dies a kiwiland

Bé, després de decidir que pujavem cap a Auckland amb furgoneta, se’ns han passat els dies volant. En un parell de dies creuavem la illa sud, passant de nou per la costa est i la regió de Malborough , amb els tastets de vins i de xocolata corresponents. Ferry cap a Wellington, on vam poder viure una mica la festa del dissabte a la capital. Sortint de la capital, vam decidir passar pel Mt Taranaki ( el mont fuji de la pelicula “últim samurai” protagonitzada per Tom Cruise ), a la costa oest. Allí, vam trobar uns xicots molt divertits els quals no ens va quedar clar si estaven de broma o realment anaven a tirar les cendres d’un amic seu a peus de la muntanya… i després vam seguir cap al nord per la forgotten road. És una carretera molt maca però que tardes ni mes ni menys que quatre hores per fer uns 160 km. Al mig del trajecte no hi ha gasolineres i el més curiós, hi ha un poblet (bar i poca cosa més), Whangamomona, que és una republica independent i fins i tot et segellen el passaport si ho demanes !!!!

Abans d’arribar a Auckland, vam fer una parada tècnica a Hobbiton, ja ho haviem passat a l’anada i al tornar-ho ha passar, va ser irresistible d’aturar-nos-hi. De tots els decorats de la pel.lícula tan sols aquest, i només en part queda en peu. Etots van haver de ser destruïts per contracte….però aquí encara queda , dins dels terrenys d’una granja, uns quants (17 dels 37) forats hobbits que apareixen a la pel.lícula….es molt xul.lu, tot i estar mig destruït. Però a més de la visita, ves tu per on que vam conèixer una primícia: estan construïnt ja nous forats i decorats allí mateix, per començar a rodar en cosa d’un any (mes o menys) la pel.licula del Hobbit! A part, vam conèixer algunes anècdotes i secrets del rodatje de la peli del Senyor dels Anells….total, que molt xul.la la visita, si, si. I des de Hobbiton cap al nord!!!!
Així que a mitja tarda ja ens plantavem a Auckland! Vam anar a veure els nostres ambaixadors dels primers dies a NZ, la Mili i el Gonzalo i després ens vam trobar amb la Mireia i la Maria, que visitaven NZ per vacances despres de passar per Hong Kong i Australia!!! Amb elles hem passat tres dies sencers a la city, intentant vendre la Rossi ,una feina dura tant emocionalment com fisicament (diguessim que ara és més bon moment per comprar que per vendre), voltant per la ciutat,sobretot donant voltes amb autobús (moltes voltes), anat a veure dansa ,descobrint una mica més els racons, bars i restaurants, festejant St Patrici (patró d’Irlanda ), vam coincidir amb la regata de vela de la Lui Vuiton i fins i tot fent una visiteta a Ramgitoto, una illa volcànica que es va formar fa 600 anys, just després de la ultima erupció del volcan que la soté, que va servir com a magatzem d’armanent durant la segona guerra mundial i que ara és una reserva natural .
Han sigut uns dies intensos, amb moltes emocions de retrobar amics de tota la viada i de deixar-ne altres més nous .La veritat és que aquests dies tenim els sentiments una mica dividits. Per una part, ens fa una mica de pena deixar aquest país on hem gaudit tant. Un lloc paisatgísticament espectacular, amb gent molt agradable, fàcil i on sembla que es viu molt bé però per altra banda tenim unes ganes boges d’arribar a sud amèrica, concretament a Argentina i a Buenos Aires. Allà ens esperen amics i després de tants mesos voltant, serà com estar més a prop de casa, parlar un mateix idioma i tenir una manera de fer més propera. Bé, ja us anirem explicant. Molts petons a tots!!!

Una resposta

1. Be nois, ara toca disfrutar de l’Argentina, a veure si aneu explicant ben sovint com us va tot, ja sabeu que nosaltres aqui us seguim con si us tinguessim al costat………..